Restaurants en restaurantketens

Run uw restaurant op een efficiënte manier

Boek een demo!

Beheer uw restaurant vanaf één plek

Een restaurant runnen moet eenvoudig en zonder veel moeite lukken. Omdat er zo’n behoefte is aan eenvoud, hebben wij het kassasysteem van Trivec zo ontworpen dat het perfect is afgestemd op restaurants. Het is een systeem dat je hele bedrijf ondersteunt: van reserveringen, over tafelbeheer en bestellingen, tot logistieke zaken zoals keukenprocessen, voorraadbeheer en betalingen.

Gebruiksvriendelijk kassasysteem speciaal voor restaurants

Het kassasysteem van Trivec is intuïtief en gemakkelijk te gebruiken zonder technische voorkennis. Het systeem werd geoptimaliseerd om zo weinig mogelijk kliks nodig te hebben en op die manier tijd te besparen en het risico op fouten te verkleinen. Het heeft een ingebouwde rekentool om je voorraadbeheer bij te houden. En al je betaalpunten zijn erop aangesloten, zodat jij met één blik kunt zien wat er gebeurt in je restaurant, terwijl je personeel alleen ziet wat belangrijk is voor hun werkplek.

Wij hebben een jaarlijkse omzet van zo’n 7 miljoen euro netto. Stel dat we zelfs maar 1 % uitsparen dankzij de automatisering, dan gaat dat nog over 70.000 euro per jaar.

- Peter De Clerck, Directeur Antwerp Boulevard

Antwerp Boulevard

Tips om meer digitaal te werken en de winstgevendheid te vergroten!

Download onze digitale gids en krijg concrete tips over hoe u met digitale tools meer klanten naar uw bedrijf kunt trekken. Je krijgt ook tips om de logistiek te stroomlijnen en de winstgevendheid te vergroten.

Bied je klanten hun favoriete betaalmethodes aan

We werken samen met lokale leveranciers in de landen waar we actief zijn. In Scandinavië werken we nauw samen met Nets en bieden we betaalterminals aan die volledig in ons kassasysteem zijn geïntegreerd en voldoen aan alle veiligheidseisen van de betaaldienstleverancier. Alle betaalterminals zijn compatibel met CHIP Express, NFC, Apply Pay, Samsung Pay en beschikken ook over fooiopties en de mogelijkheid tot het splitsen van rekeningen.

Neem bestellingen op aan tafel

Trivec Handy is onze mobiele bestellingsoplossing waarmee je bestellingen aan tafel kunt opnemen en meteen naar de bar en keuken kunt doorsturen. Zo besteed je minder tijd aan het heen en weer lopen tussen tafel en kassasysteem.

 

 

Bezoekers kunnen bestellen en betalen met hun mobiele telefoon

Met onze oplossing Trivec Buddy kunnen je klanten van een digitaal menu bestellen en bediend worden terwijl ze aan tafel blijven zitten. Een erg handige aanvulling die het gemakkelijker maakt voor zowel klanten als personeel. Trivec Buddy is een product voor mobiele bestelling en betaling dat functioneert via een internetverbinding.

Geef de prestatie van je keuken een boost

Trivec Display is een Keuken Display Systeem (KDS) waarmee je bestellingen kunt volgen en indelen voor de keuken, de bar, de patisserie en andere afdelingen. Nadat de bediening een bestelling heeft opgenomen, komt deze automatisch op het scherm van de juiste afdeling te staan.

Beheer meerdere restaurants

Voor restaurantketens en resorts hebben we een krachtige HQ-tool die speciaal werd ontwikkeld om meerdere restaurants, bars en café’s onder één merknaam te kunnen beheren. Jij kiest zelf welke machtigingen je per locatie geeft en welke dingen alleen vanaf jouw centrale positie bepaald kunnen worden. Ook kun je verschillen in de menu’s en prijzen aanbrengen. De tool werkt heel flexibel. Je kunt rapporten instellen om de verschillende locaties op te volgen en zo zeker te weten dat ze allemaal winstgevend zijn. Wij helpen je de oplossing aan te passen aan jouw noden.

Efficiëntie vergroten met rapporten en analytics

Met ons webportaal My Trivec heb je toegang tot alle relevante data over je restaurant via een gebruiksvriendelijk dashboard. Je ziet de verkoopcijfers in realtime en kunt gemakkelijk aangepaste rapporten ontvangen. Waar je ook bent, jij hebt de controle over je restaurant. Je kunt naar wens extra diensten toevoegen aan My Trivec.

Slimme integraties

Trivec maakt onderdeel uit van een groot ecosysteem van integratiepartners wiens oplossingen het jou gemakkelijker maken om je restaurant te runnen. We bieden integraties aan voor personeelsmanagement, financiën, voorraadbeheer, analytics, etc.

24/7 ondersteuning

Onze ervaren medewerkers staan 24 uur per dag voor je klaar om ervoor te zorgen dat jouw Trivec-oplossingen optimaal werken.

Boek een demo

Wanneer je je gegevens hebt ingevuld, zal één van onze experts contact met je opnemen om je meer te vertellen over onze producten en ze te demonstreren.