Delivery Module
Stap 1 – Producten bestellen
- Maak je bestelling zoals gewoonlijk in het bestelscherm.
- Gebruik de ‘levering’-knop ipv de ‘bestel’-knop
Stap 2 – Voer de klantgegevens en de levertijd in
- Nadat je de ‘leveringen’-knop gebruikt hebt, moet je de info van de klant invoeren en een levertijd aanduiden.
- Bevestig met OK. Je bestelling is gemaakt!
- Nieuwe klanten worden automatisch opgeslagen
- Je kan bestaande klanten eenvoudig opzoeken via hun telefoonnummer. Geef dit eerst in, en als de klant al bestaat worden de andere velden automatisch aangevuld.
Stap 3 – De bestelling is gemaakt
- Onder de tab leveringen (vrachtwagentje) zie je al je openstaande bestellingen staan.
- Preparatiebonnen worden zoals gewoonlijk gestuurd naar de printer of KDS (Kitchen Display)
- Extra informatie houdt het overzichtelijk. (levertijd, gastnaam, status van de bestelling…)
- Je kan de bestelling nog steeds aanpassen (bijbestellen, corrigeren, afdrukken,…)
- Je kan de status hier zelf updaten, of dit automatisch laten gebeuren via de KDS (Preparing, prepared, done,…)
Stap 4 – preparatiebonnen en KDS
- De extra info wordt weergegeven op de preparatiebon
- De KDS wordt waar nodig live bijgehouden
- Met de summary krijg je een overzicht van alle bestellingen
Step 5 – Verschillende statussen in de leveringenlijst
- Overzicht van alle huidige en geplande leveringen
- De status van de levering wordt automatisch en live bijgehouden als deze verandert op de KDS (Kitchen Display)
Stap 6 – Het ticket afsluiten
- Als de klant wil betalen, selecteer het juiste ticket en gebruik de ‘afreken’-knop.
- Geef de betaalwijze in.
- Sluit het ticket af met OK.