Stap voor stap: hoe de te gebruiken Trivec Delivery Module

Delivery Module

Stap 1 – Producten bestellen

  • Maak je bestelling zoals gewoonlijk in het bestelscherm.
  • Gebruik de ‘levering’-knop ipv de ‘bestel’-knop

Stap 2 – Voer de klantgegevens en de levertijd in

  • Nadat je de ‘leveringen’-knop gebruikt hebt, moet je de info van de klant invoeren en een levertijd aanduiden.
  • Bevestig met OK. Je bestelling is gemaakt!
  • Nieuwe klanten worden automatisch opgeslagen
  • Je kan bestaande klanten eenvoudig opzoeken via hun telefoonnummer. Geef dit eerst in, en als de klant al bestaat worden de andere velden automatisch aangevuld.

Stap 3 – De bestelling is gemaakt

  • Onder de tab leveringen (vrachtwagentje) zie je al je openstaande bestellingen staan.
  • Preparatiebonnen worden zoals gewoonlijk gestuurd naar de printer of KDS (Kitchen Display)
  • Extra informatie houdt het overzichtelijk. (levertijd, gastnaam, status van de bestelling…)
  • Je kan de bestelling nog steeds aanpassen (bijbestellen, corrigeren, afdrukken,…)
  • Je kan de status hier zelf updaten, of dit automatisch laten gebeuren via de KDS (Preparing, prepared, done,…)

Stap 4 – preparatiebonnen en KDS

  • De extra info wordt weergegeven op de preparatiebon
  • De KDS wordt waar nodig live bijgehouden
  • Met de summary krijg je een overzicht van alle bestellingen

Step 5 – Verschillende statussen in de leveringenlijst

  • Overzicht van alle huidige en geplande leveringen
  • De status van de levering wordt automatisch en live bijgehouden als deze verandert op de KDS (Kitchen Display)

Stap 6 – Het ticket afsluiten

  • Als de klant wil betalen, selecteer het juiste ticket en gebruik de ‘afreken’-knop.
  • Geef de betaalwijze in.
  • Sluit het ticket af met OK.