Fastfood

Wij helpen u uw fastfoodrestaurant te laten groeien!

Boek een demo!

Klanten die een fastfoodrestaurant zijn meestal op zoek naar snelheid en gemak en niet zozeer naar een uitzonderlijke restaurantervaring. Voor wie in deze niche van de sector werkt, hebben wij een selectie van oplossingen samengesteld die inspeelt op die behoefte aan snelheid en efficiënte logistiek.

Gebruiksvriendelijk kassasysteem

Het kassasysteem van Trivec is intuïtief en gemakkelijk te gebruiken zonder technische voorkennis. Het systeem werd geoptimaliseerd om zo weinig mogelijk kliks nodig te hebben en op die manier tijd te besparen en het risico op fouten te verkleinen. Het heeft een ingebouwde rekenmachine om je voorraadbeheer bij te houden. Wij bieden een kassasysteem aan met verschillende hardware-set-ups, afhankelijk van jouw noden. Je kunt het als een tabletoplossing instellen, of als een vast verkooppunt.

Op een horecabeurs zagen we dit type Trivec-kassa en het beviel ons meteen. Nu werken we veel efficiënter en sneller dankzij het grote, gebruiksvriendelijke scherm.

- Frituuruitbater Daan Van de Voorde, Frituur Daan

Frituur Daan

Zelfbedieningskiosken

Onze zelfbedieningskiosken zijn interactieve tools die je bezoekers gemakkelijk toegang geven tot het menu en alle promoties van het moment. De kiosken zijn gebruiksvriendelijk, met grote schermen waarmee klanten kunnen bestellen en bestellen. Zelfbedieningskiosken verminderen de wachttijd, betrekken de klant en zorgen ervoor dat bezoekers een weloverwogen keuze kunnen maken dankzij het tonen van ingrediënten en vervangingsopties.

Tips om meer digitaal te werken en de winstgevendheid te vergroten!

Download onze digitale gids en krijg concrete tips over hoe u met digitale tools meer klanten naar uw bedrijf kunt trekken. Je krijgt ook tips om de logistiek te stroomlijnen en de winstgevendheid te vergroten.

Mobiel bestellen en afhalen

Met onze oplossing Trivec Buddy kunnen je gasten bestellen en betalen met hun smartphone. Ze scannen eerst een QR-code en worden doorverwezen naar een digitaal menu. Van daaruit kunnen ze bestellen en betalen. Je kunt de QR-code zowel binnen je restaurant of foodtruck als online of op je Facebookpagina, website of ander digitaal kanaal plaatsen. Klanten kunnen het eten ofwel vooraf bestellen en het vervolgens komen ophalen, of ze bestellen wanneer ze aankomen en wachten ter plaatse terwijl het eten wordt klaargemaakt.

Biepersysteem voor efficiënt wachten en ophalen

Met een biepersysteem vermijd je lange wachtrijen en grote groepen mensen tijdens het culinaire spitsuur. Je gasten kunnen aan de tafel of ergens anders op hun eten wachten, en zelfs buiten op wandelafstand. Het biepersysteem dat Trivec aanbiedt is geïntegreerd in ons kassasysteem. Je kunt het zo instellen dat wanneer je een bestelling aanneemt, deze rechtstreeks naar de keukenprinter of naar het keukendisplaysysteem (KDS) wordt gestuurd zodat je keukenpersoneel met de bereiding kan beginnen. Tegelijkertijd geef je de bieper aan de klant. Zodra de status van de bestelling naar ‘bereid’ overschakelt, signaleert de bieper aan de klant dat zijn bestelling klaar is.

Geef de prestaties van je keuken een boost

Trivec Display is een Keuken Display Systeem (KDS) waarmee je bestellingen kunt volgen en indelen voor de keuken, de bar, de patisserie en andere afdelingen. Zodra je een bestelling binnenkrijgt – van een zelfbedieningskiosk, een mobiele telefoon of de kassa – komt deze automatisch op de keukendisplays te staan en kan je personeel beginnen met de bereiding. Als je verbonden bent met bezorgdiensten zoals UberEats of Thuisbezorgd, zullen bestellingen via die platformen direct naar de keukendisplays gaan.

Analytics en rapporten

Met ons webportaal My Trivec krijg je via een gebruiksvriendelijk dashboard toegang tot alle relevante gegevens over je restaurants en verkooppunten. Je ziet de verkoopcijfers in realtime en kunt gemakkelijk aangepaste rapporten instellen. Waar je ook bent, jij hebt de controle over je bedrijf.

Beheer meerdere fastfoodrestaurants

Om meerdere fastfoodrestaurants te kunnen beheren, hebben we een krachtige HQ-tool voor je ontwikkeld die speciaal is ingericht op meerdere locaties. Jij kiest zelf welke machtigingen je per locatie geeft en welke dingen alleen vanaf jouw centrale positie bepaald kunnen worden. Ook kun je verschillen in de menu’s en prijzen aanbrengen. Wij helpen je de oplossing aan te passen aan jouw noden.

24/7 ondersteuning

Onze ervaren medewerkers staan 24 uur per dag voor je klaar om ervoor te zorgen dat jouw Trivec-oplossingen optimaal werken.

Klanten waarmee we samenwerken

Boek een demo

Wanneer je je gegevens hebt ingevuld, zal één van onze experts contact met je opnemen om je meer te vertellen over onze producten en ze te demonstreren.