Kassasysteem hotel en hotelketens

Kassasysteem voor hotel en hotelketens

Boek een demo!

Een professioneel restaurant en bar in jouw hotel

Het restaurant en de bar in uw hotel zijn een belangrijke factor in de interactie en interactie met uw gasten. Wij vinden dat het runnen van een professioneel restaurant eenvoudig moet zijn en daarom hebben wij het kassasysteem voor horeca van Trivec ontwikkeld: een hotel kassasysteem dat u ondersteunt bij de exploitatie van uw restaurants en bars in het hotel. Het kassasysteem is volledig geïntegreerd met uw hotelmanagementsysteem. Je krijgt een kassasysteem dat je hele bedrijf ondersteunt: van boekingen, tafelbeheer en bestellingen tot logistieke vraagstukken zoals keukenprocessen, voorraadbeheer en betalingen.

Integratie met de populairste PMS-oplossingen

Om het je klanten gemakkelijk te maken om in jouw hotelrestaurant of -bar te betalen, hebben wij integraties opgezet voor de populairste Property Managementsystemen. Dat betekent dat je gasten hun rekening op de kamer kunnen zetten en deze bij het uitchecken kunnen betalen. Tegenwoordig heeft dit de voorkeur van veel hotelgasten. We kunnen het systeem koppelen aan PMS-software zoals Protel, Opera, Mews en Itesso. De volledige lijst vind je hier.

Het is een partnerschap dat volledig voldoet aan onze verwachtingen met betrouwbare producten. De teams zijn bekwaam en responsief, wat erg belangrijk voor ons is.

- Sebastien Armoogum, directeur bedrijfsvoering en inkoop, H8 Collection

Voordelen van een digitaal restaurant

We delen 10 eenvoudige stappen naar een digitaal restaurant. Verhoog de winstgevendheid met qr-codes, digitale menu’s en een efficiënte betalingsstroom. Lees verder !

Betere klantenservice aan tafel

Om je gasten de best mogelijke ervaring in je restaurant te geven hebben we Trivec Handy ontwikkeld, onze mobiele besteloplossing waarmee zaalpersoneel de bestelling aan tafel kan opnemen en deze meteen kan doorsturen naar de bar en keuken. Zo beperk je de tijd die je normaal zou besteden aan het heen en weer bewegen tussen kassa en tafel. Trivec Handy geeft je personeel de kans om meer tijd aan de klant te besteden.

App hotel voor mobiele bestellingen

Onze bestel app horeca Trivec Buddy (geen app-download) kunnen je klanten vanaf hun smartphone bestellen en betalen. Door een QR code restaurant te scannen worden ze naar een digitale menukaart met bestelopties doorgestuurd. Dit kan gebruikt worden voor roomservice, maar ook voor een terras naast het zwembad, een bar, etc. Het is een geweldige aanvulling die zowel handig is voor klanten als voor je personeel.

Geef de prestaties van je keuken een boost

Trivec Display is een Kitchen Display Systeem (KDS) waarmee je bestellingen kunt volgen en indelen voor de keuken, de bar, de patisserie en andere afdelingen. Nadat de bediening een bestelling heeft opgenomen, komt deze automatisch op het scherm van de juiste afdeling te staan.

Beheer meerdere hotelrestaurants – ketens of resorts

Voor hotelketens en resorts hebben we een krachtige HQ-tool die speciaal werd ontwikkeld om meerdere restaurants, bars en cafés onder één merknaam te kunnen beheren. Jij kiest zelf welke machtigingen je per locatie geeft en wat alleen vanaf jouw centrale positie bepaald kan worden. Misschien wil je graag zelf de gerechten en prijzen op het menu voor alle locaties beheren en alleen de locatiemanager machtigen om dit lokaal aan te passen? Dat kan. De tool werkt heel flexibel. Je kunt ook rapporten instellen om de verschillende locaties op te volgen en zo zeker te weten dat ze allemaal winstgevend zijn. Wij helpen je de oplossing aan te passen aan jouw noden.

Kies voor zelfbediening en installeer een biermuur

Bouw je eigen biermuur en installeer de zelfbedieningsdispenser van Trivec. Je gasten kunnen zichzelf bedienen, en je kunt ze met hun bankkaart laten betalen of met een hotelkaart die ze verrekenen bij het uitchecken. Een van onze klanten die gebruikmaakt van deze dienst is hotelketen Jo&Joe in Frankrijk.

Rapporten en analytics

Met ons tablet kassasysteem My Trivec heb je toegang tot alle relevante data over je locaties via een gebruiksvriendelijk dashboard. Je ziet de verkoopcijfers in realtime en kunt gemakkelijk aangepaste rapporten ontvangen. Ook kun je je aanmelden om dagelijkse omzetrapporten te ontvangen.

Slimme integraties voor hotels

Trivec maakt onderdeel uit van een groot ecosysteem van integratiepartners wiens oplossingen het jou gemakkelijker maken om je hotel of hotelketens te runnen. We bieden integraties aan voor personeelsbeheer, financiën, voorraadbeheer, deep analytics, en nog veel meer. Hier kun je er meer over lezen!

24/7 ondersteuning

Onze ervaren medewerkers staan 24 uur per dag voor je klaar om ervoor te zorgen dat jouw Trivec-oplossingen optimaal werken.

Klanten waarmee we samenwerken

Neem contact op

Wanneer je je gegevens hebt ingevuld, zal één van onze experts contact met je opnemen om je meer te vertellen over onze producten en ze te demonstreren.