1st Line Helpdesk medewerker

trivec employment

Bedrijfsprofiel

Trivec is een van de toonaangevende aanbieders van kassa- en betaalsystemen in de Europese horeca markt. Onze oplossingen verzekeren, vergemakkelijken en optimaliseren voor onze klanten de volledige controle over hun business.

Het Trivec productaanbod bevat onder meer kassasystemen, geldbeheersystemen, betaalautomaten, mobiele toepassingen en barautomatisatie met flexibele mogelijkheden om deze te integreren in reservatie-, boekhoud-, personeelsmanagement-, aankoop- en voorraadsystemen.

Trivec is opgericht in 1988 en heeft meer dan 8000 klanten verspreid over Europa en heeft kantoren in België, Zweden, Noorwegen en Frankrijk.

Jouw nieuwe functie

Als Helpdesk medewerker ben je, vanuit onze vestiging in Turnhout, verantwoordelijk voor de totaalondersteuning van onze nieuwe en bestaande klanten in België. Je zorgt voor de opvolging van vragen over onze kassasoftware, barautomatisering en betaalterminals die via telefoon en ticketing op de helpdesk binnenkomen, dit in samenwerking met Support Consultants.

Jouw kerntaken

  •  Je zorgt voor de opvolging van vragen die via telefoon en ticketing op de helpdesk binnenkomen.
  • Het remote configureren en implementeren van onze oplossingen bij de klanten.
  • Je zorgt voor een correcte analyse van het probleem, verhelpt het of je schakelt de juiste partijen in (collega’s 2nd Line, uitsturen techniekers, externe partijen…)
  • Je verzorgt ad-hoc aanpassingen, correcties en work-arounds zowel op SQL DB niveau als op onze kassa-applicatie.
  • Je vernieuwt of schrijft korte procedures om terugkerende taken te vergemakkelijken of te automatiseren.
  • Het signaleren van commerciële opportuniteiten naar ons Sales Team.
  • Deel uit maken van het permanentiesysteem.
  • De nodige feedback bezorgen aan onze Product Specialist voor de verdere ontwikkeling van onze producten

Het gewenste profiel

Om succesvol te zijn als Helpdesk Medewerker binnen ons bedrijf, beschik je over een Bachelor of gelijkwaardig door ervaring en heb je affiniteit met de horecasector.

Ervaring in helpdesk en/of opleidingsomgeving strekt tot aanbeveling. Verder is het hebben van relevante IT-kennis in Windows 7/10 omgeving, MS SQL en netwerken een vereiste. Je bent een hands-on persoonlijkheid, communicatief, analytisch, resultaatgericht.

Daarnaast is het spreken van vloeiend Nederlands en Frans een harde eis. Als Helpdesk medewerker bezit je een rijbewijs B, ben je flexibel op vlak van sporadische verplaatsingen naar onze verschillende kantoren.

Ons aanbod

Een boeiende functie met veel vrijheid binnen een groeiend bedrijf, deel uitmakende van een internationale groep. Je komt terecht bij dynamische collega’s en krijgt doorgedreven opleidingen en coaching on the job. Bovendien ontvang je een aantrekkelijk salaris aangevuld met tal van extralegale voordelen. Bovenop je wettelijk verlof zijn 12 adv-dagen voorzien.

 

Hoe kan u reageren

Stuur een e-mail met je cv en motivatiebrief naar ils.van.der.moeren@trivec.be om te solliciteren voor deze functie. Als je vragen hebt over deze functie, neem dan contact op met (Benoit Scoyer) op (+32 14 42 32 37 of benoit.scoyer@trivec.be).